۲۵ آذر ۱۳۹۸، ۲۳:۳۰

برای انتخابات مجلس شورای اسلامی؛

حوزه انتخابیه سمنان، مهدی‌شهر و سرخه ۱۹۳ صندوق رأی خواهد داشت

حوزه انتخابیه سمنان، مهدی‌شهر و سرخه ۱۹۳ صندوق رأی خواهد داشت

سمنان - فرماندار سمنان، با اشاره به تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات اسفندماه سال‌جاری، گفت: برای انتخابات مجلس یازدهم حوزه انتخابیه سمنان، مهدی‌شهر و سرخه ۱۹۳ صندوق رأی خواهیم داشت.

به گزارش خبرنگار مهر، سید عباس دانایی شامگاه دوشنبه در نشست ستاد هماهنگی برگزاری انتخابات فرمانداری سمنان ضمن بیان اینکه حوزه انتخابیه سمنان، مهدی‌شهر و سرخه ۱۹۳ صندوق رأی خواهد داشت، تأکید کرد: برای شهرستان سمنان با توجه به جمعیت و وسعت ۱۳۴ شعبه رأی‌گیری پیش‌بینی‌شده است.

وی بابیان اینکه برای مهدی‌شهر ۳۹ شعبه و برای سرخه ۲۰ شعبه پیش‌بینی‌شده است، افزود: ۵۴ نامزد برای کسب یک کرسی مجلس از این حوزه انتخابیه نام‌نویسی کرده‌اند که تکلیف تائید صلاحیت‌ها به‌زودی مشخص می‌شود.

فرماندار سمنان نظارت برای جلوگیری از تخلفات تبلیغاتی زودهنگام نامزدهای انتخاباتی را یکی از اولویت‌های ستاد انتخابات در حوزه انتخابیه سمنان، مهدی‌شهر و سرخه دانست و تأکید کرد: مسائل مختلف انتخابات و هماهنگی‌های لازم برای تأمین الزامات آن، دیگر مواردی است که باید به آن تأکید ویژه‌ای کرد.

وی همچنین گفت: ایجاد شورونشاط برای حضور گسترده مردم یکی از رسالت‌های دستگاه‌های مختلف سطح شهرستان است که امیدواریم بتوانیم شاهد تحقق این امر باشیم.

کد خبر 4799805

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha